Anksioznost in stres osebna izpoved drugi del

stres-3

Zaradi empatije postanemo preveč občutljivi na čustvena, psihološka in fizična stanja bivanja. Tako lahko zlahka postanemo preobremenjeni z bombardiranjem številnih čustvenih stanj. Zaradi te preobremenjenosti ne moremo razjasniti, katera čustvena drža pripada nam. Nadalje, ker tega ne razumemo, kaos, ki je posledica, povečuje našo anksioznost in paniko, kar ima za posledico samopodročni cikel tesnobe in panike. Ne pozabite, da ta občutljivost ni omejena na tiste, s katerimi se srečujemo v vsakdanjem življenju; morda čustva neobjavljenega duha, ki se je približal, da bi si počutili čutiti. Obstaja veliko več, kar lahko rečemo o preveliki občutljivosti in vplivih in vplivih, ki jih ima na nas, vendar je preveč poglobljeno za današnje pismo. Dovolj je reči, da so prekomerna občutljivost in empatija naravni predhodniki našega razvojnega procesa.

Torej, kaj bomo storili glede tega, kako ga nadzorujemo? Dve stvari sta bistvenega pomena za razumevanje in sprejem: osebna odgovornost in samozavedanje. Kako bomo uporabili ta dva načela? Kako vplivajo na disfunkcionalna stanja tesnobe in panike?

Osebna odgovornost je preprosto dejanje prevzema odgovornosti za vse, kako se počutimo. To je preprosto znanje in sprejemanje, da čutimo samo občutek, česar smo občutili. Nihče in nič nima sposobnosti, da se “počutimo” čutiti vse, česar ne želimo občutiti. To je zelo težko za večino, da sprejmejo, vendar vas pozivam, da se vsi potrudite, da se odzovete na situacije na nadzorovan način, tako da ne boste dovolili, da bi se spopadli s pogojenimi odgovori iz preteklosti ali drugi, da bi negativno vplivali na vašo pozitivno razpoloženja.

Samozavedanje pomeni, da se zavedate svojega notranjega stanja bivanja v katerem koli trenutku v trenutku, ko ste v celoti usklajeni s tem, kar čutite, če nenadoma “vplivate” na nekoga, ki ga srečate na poti, ali nenadoma pod vplivom odvzetega duha, boste vedeli, ker se “zavedate” svojega običajnega čustvenega stanja. Pisano je nad templjem v Apolonu: “Človek se poznaš samega sebe.” Bolj ko se poznaš, manj verjetno je, da se zaradi empatije pojavi tesnoba / panika.

Obstaja veliko “tehnik”, ki vam pomagajo nadzorovati občutljivost, vendar vas nihče ne bo pooblastil toliko, kot bi prevzel osebno odgovornost za sebe in se popolnoma zavedal sebe. Kot pri vseh ponujenih alternativah se zavedajte, da bodo nekatere tehnike pomagale, nekatere pa so lahko škodljive:

1 – Ozemlje. Tehnika ozemljitve, kot je predstavitev, da ste velikanski hrast, katerega korenine gredo globoko v tla, bo pomagal, vendar je pravi pomen “utemeljenosti” v tem in zdaj. Shranite meditativno stanje za čas meditacije. Živi v sedanjosti in uživajte v trenutku. Ne dovolite, da bi vaš um odšel v preteklost, ali pa leteli naprej v prihodnost.

2 – Tehnike zaščite. Nekatere tako imenovane zaščitne tehnike lahko pomagajo, medtem ko so druge lahko škodljive. Na primer, če ste v položaju z drugimi in čutite, da se lahko kot empat, ki ga morda vzburja ali vpliva na čustveno stanje nekoga drugega, potem preprosto zložite roke čez sončni pleksus (ali držite predmet čez njo kot je revija ali ročna torba), lahko zadostuje za preprečitev vpliva. Po drugi strani bi bila škodljiva tehnika duševno “zapreti” svoje energetsko področje, da bi se zaščitila, ko bi v skoraj vseh primerih bolje izkoristili energijo in jo okrepili. Umikanje energije oslabi vaše energetsko polje in naravni zakon pravi, da bo močnejše polje sil vedno premagalo šibkejše.